لینک دریافت خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )
تعداد : 56 صفحه
قسمتی متن :
ورزش جامعه پذیری
چه کسانی بازی کنند چه اتفاقی افتد؟
جامعه پذیری موضوع محبوب امروزه بحث ورزشی است. دلیل پرسش هر کدام سوال زیر علاقه مندی ورزش مسائل جامعه پذیری است.
چرا بعضی مردم تعصب بازی کردن تماشا کردن ورزش علاقه مندند. حالی نظر رسد دیگران توجهی ورزش ندارند؟
چه وقت چرا مردم بازی کردن ورزش رقابتی متوقف کنند کار برایشان چه اتفاقی افتد؟
اثر ورزش کردن زندگی، شخصیت، رفتار، افکار ، ارتباطات شغل مردم چیست؟
خیلی ما جامعه ورزشی ، تحقیقاتی یافتن پاسخ یکی سوال بیشتر انها دهیم. پاسخ تحقیقات ما جهت مختلفی رساند معیارهای نظری بستگی دارد جهت راهنمایی افکارمان موضوع ورزش مشارکت بکار برده شود. اثر پرسکتیو نظری ابتدای فصل بحث خواهد شد. بعد سه موضوعی مرکز بحث ورزش جامعه پذیری هستند رسیدگی کنیم.
مرحله درگیر شدن درگیر ماندن ورزش.
مرحله تغییر پایان دادن مشارکت ورزش.
تاثیر درگیر بودن ورزش.
در ارتباط موضوعات، توضیح خواهیم داد چگونه سوال قبلی جامعه ورزشی لیست کردند پاسخ داده اند. زمانی فص خواندید خواهید دید پاسخ بیشتر انها ناقص خیلی دیگر بسیار پیچیده اند بحث موضوع انها فصل بعد موکول خواهد شد.
در پایان فصل، اطلاعاتی راجع پیشنهادهای جدید جامعه پذیری است، اساس پیشنهادها نظریه انتقادی تاکید کند جامعه پذیری مرحله ی، ارتباطی فرهنگی نسبت مرحله فردی شخصی است.
جامعه پذیری چیست؟
جامعه پذیری مرحله عملی یادگیری رشد اجتماعی است. زمانی رخ دهد ما یکدیگر روابط متقابل داشته باشیم جامعه زندگی کنیم اگاه باشیم. امر مستلزم شکل گیری عقیده ما هستیم. چه چیزی زندگی ما مهم است. مطلقا ما یادگیرنده اراده مراحل جامعه پذیری نیستیم. ما عملا جامعه پذیریمان مشارکت داریم. زمانی تاثیر گذاریم کسانی ما تاثیر گذارند. ما عملا انچه بینیم شنویم تفسیر کنیم.
ما دریافت کنیم موضوع اینکه کی هستیم، موضوع دنیا انچه باید انجام دهیم مسیرتان دنیا تعیین کنیم.که پیام قبول، رد اصلاح کنیم. بنابراین جامعه پذیری، روند یک راه تاثیر اجتماع انچه ما مدل شکل دهیم نیست. عوض، بیان انچه عملا ما دیگران متصل کند اطلاعات ترکیبی تصمیم گیری شکل دادن زندگی دنیای اطرافمان، روندی متقابل ایجاد کند.
این تعریف جامعه پذیری من منظور هدایت تحقیقاتم استفاده کنم. پایه اش ترکیبی نظریه تعامل انتقادی است. بنابراین، همه جامعه شناسان موافق نیستند. عنوان مثال: افرادی پیشنهادهای نظری تعارض نقش گرایی کار برند، باید جامعه پذیری حدودی اصطلاح متفاوتی تعریف کنند. تعریفشان چگونگی انجام تحقیقات پرسیدن سوالاتی راجع ورزش جامعه پذیری تاثیر دارد.
(پیشنهاد نقش گرایی جامعه پذیری)
هنگامی نظریه نقش گرایی منظور هدایت تحقیقات کار گرفته شود، جامعه پذیری مرحله حساب اورند. سبب گسترش دسته ویژگی اجتماعی شود ما قادر سازد جامعه پذیرفته شویم فعالیت شرکت کنیم. نقش گرایی فرض کند جامعه پذیری مدل درونی سازی سازگار (به کواکلی ab1993 مراجعه کنید). عبارت دیگر زمانی ما خانواده یمان رشد کنیم، مدرسه رویم، سن سالمان ارتباط برقرار کنیم، پیام رسانها خبری گیریم، قوانینی باید دنبال کنیم جامعه کار ببریم یاد گیریم.
وقتی محققان، مدل درونی سازی هدایت مطالعاتشان کار برند، سه اصل متمرکز شوند. 1- ویژگی افرادی اجتماعی اند.
2- رسم اجتماعی مردمی معاشرت کنند.
3- پیامد خاص، نتایج جامعه پذیری
در بیشتر مطالعات ورزشی جامعه پذیری، محققان ورزشکاران منزله شخصیت اجتماعی متمرکز شوند. مطالعات طراحی شده اند ورزشکار اجتماعی مشخص کنند.
این واسط جامعه پذیری پدر، مادر، برادر، خواهر، معلم، مربی، سن سال گاهی مدلی نقش خاص باشند.
ویژه موثرترین جامعه پذیرها منزله قابل توجه دیگران توصیف شوند. بعضی موارد عرف جامعه پذیری قبیل خانواده، اموزش پرورش رسانه خبری همچنین ارتباط مشارکت ورزشی مطالعه قرار گیرند. پیامد جامعه پذیری نتایجی مطالعه قرار گیرند شامل نگرش شخصی،