سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

تحقیق مدیریت سازمان


لینک دریافت خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 84 صفحه


 قسمتی متن : 

 

2-11 شناسایی خطر

چطور یک سازمان تواند دقت پاسخگویی اسرع وقت نیازهای تقاضاهای بازار افزایش دهد همان زمان مظهر خطر ریسک اقتصادی مربوط درگیریها گرفتارهای قابل توجه لازم جهت تولیدات جدید دوباره طراحی شده کاهش دهد. خطرات موارد زری ناشی شود:

تولیداتی که هستند الف) خیلی پیچیده، ب) درگیر تکنولوژی بالا، مواد زیاد فرایندهای مربوط ابداعات پیشرفتهای حال توسعه، ج) تولید کننده زیاد (یک موضوع مدیریتی حلقه تولید د) دیگر مصرف کنندگان زیاد روشهای کاربرئ متنوع مسئله مدیریتی رابطه مشتری).

تولیداتی که قبلا صرفا «سخت افزلر» بوده اند اکنون یک ابزار الکترونیکی گیرد دستگاه مربوطه اطلاعات ورودی کامپیوتر توسط انسان برخی دستگاههای کنترلی محدود «یا مانبتورهای کوچک» امکانات برگشتی feedback دارا باشد.

تطبیق الکترونیکها تولیدات قدیمی باعث یک سری ویژگیهای واقعی ارزشمند ممکن بوجود اورد. نوع تقاضاها، اخیرا تجارت عمومی تولیدات کامپیوتری دیده شده اند، اما انها رشد روزافزون دارند.

عرضه ارائه حمایت تولیدات که خیلی پیچیده است.

حقیقتی که (به طور خیلی مهمی) سازنده تولیدات که پیش روند صورت تولیدات خیلی پیچیده درایند.

درست اساس تعداد افراد sheer، احتمال دست دادن مجموعه داده کامپیوتر وجود دارد که بزرگترین اقتصاد برگرداندن سازمان ارائه خواهد داد. استفاده اصول OFD خطر کاهش دهد، خطری که نادیده گرفته خواهد شد. همچنین همه مناطق درک یک سازمان کمک کند. انچه دانش نیاز جمع اوری شود یک همکاری مشارکت کلی اینجا طراحی ساخت) تلاش مهندسی طراحی یک تولید جدید، سهیم شود.

3-11 فرایند هفت مرحله ای

اصول روش QFD یک روش ساختاری جذب نیازهای گفته شده ناگفته تعدادی مشتری مختلف تولید باشد. طور خاصی یک فرایند هفت مرحله دنبال کند.

تعریف مشتریان تولید، طور دقیق روشن انتظاراتشان جائیکه انها سیکل دائمی تولید باشند.

تجزیه تحلیل الف) پیشنهادات معنی صنعت ب) گرایشات صنعتی سه بعد کیفیتی: عادی، پیش بینی شده هیجان خاطر بدست‌اوردن انتظارات مشتری. سه سطح کیفیت مدل کانو Kano باشند اینکه انها چگونه موسسات وسایل که کسب اطلاعات مشتری انتخاب کنند مدل موثر نه. محل مدل Kano بعدا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

این ورودیها سازماندهی کنیم انها اولویت قرار دهیم. تاثیر بازار الف ب) بند 2 که بالا بیان شد. طریق تحقیق بازار نفوذ (صدای مشتری قسمت C بند 2 بوسیله Verbatism) متمرکز شوند.

ترجمه برکرداندن صداها درون اهداف فنی. صورتی که پلهای QFD یک شکاف مهمی بین استفاده کننده تولید طراحان سازندگان باشد. تمرین کار نهایت مفید یم باشد چون تکنولوژیهایی ارائه دهد (طرح مهندسان متخصصان پردازشی) که تلاشهای تولید طرح بیشترین مقدار مشتری دارد انها اهمیت ناچیزی برخوردار باشند.

استفاده ترجمه اولیه اهداف فنی تعیین اینکه چگونه هرکدام انتظارات مشتری تواند بهترین وجه براورد شود. متخصصان مسئول عهده دار وظیفه یعنی مفهوم نشات گرفته مهندسی طراحی داده ورودی مهندسی پردازش باشند. توسعه مفهوم تولید استفاده نهایی مفهوم نگهداری شده ذهن طول طراحی، سهولت تولید قبول فوری بازار اطمینان حاصل شده است.

طراحی تولید. اهداف متمرکز شده مفهوم طرح حالت تولید حاصل شود. ساختار QFD تبادل نظر فوری اطلاعاتی که مردم تولید طرح درگیرنده، نشات گیرد. مشارکت فعالیتهای طرح تولید، انچه که باعث صعود سریع هموار شدن ح/ال پیشرفت اولیه شود، باشد. اگر تقاضای عرضه post افزایش یابد، عملکردهای تولیدی شانس بهتری سرعت تولید هماهنگ عرضه خاطر راهنمایی مدل QFD خواهد داشت.

به روز دراوردن انتظارات حمشتری اولیه قالبهای QFD عنوان تولید تغییرات بازار. اگر قالبهای اولیه تولید امروزی شوند. همانطوریکه اطلاعات جدید بدست ایند، زمان ارسال تولید تواند کاهش عمده چشمگیری داشته باشد تولیدالت جدید تواند تدریج مدت سیکل کوتاهتری عرضه شوند. موضع سازمان مجاز سیکل اموزشی بیشتر انعطاف پذیری بالاتر هر دو فرصتهای گردهمایی نشست بازار پیشرفت تغییر تولدی مجاز داند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.