لینک دریافت خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )
تعداد : 18 صفحه
قسمتی متن :
باسمه تعالی
اداره کل اموزش فنی حرفه استان خراسان شمالی
عنوان تحقیق :
بررسی مطالعه برنامه اموزشی فنی حرفه استان خراسان شمالی
محقق :
علی جوینی
ناظر :
جناب اقای دکتر شاهین فر
زمستان 86
تقدیر تشکر
خدا شاکریم صحت سلامتی عنایت فرمود، تحقیق پایان برسانیم، ابتدا، خود فرض دانیم کلیه عزیزانی هر یک مراحل فرایند پژوهش ما یاری کردند قدردانی نمائیم بخصوص جا دارد استاد ناظر راهنما، استاد ارجمند گرانمایه جناب اقای دکتر رضا شاهین فر خاطر راهنمایی ارزنده خود کلیه مراحل تحقیق اعم مرحله تهیه تنظیم پرسشنامه، تدوین طرح تحقیق، صورت بندی فرضیه ها، تجزیه تحلیل اماری ... سپاسگزاری ویژه داشته باشیم.
از مسئولین محترم سازمان فنی حرفه خراسان شمالی (اقایان بابایان مدیر محترم سازمان، مهندس جلیل شریعتی معاونت محترم تحقیقات سرکار خانم لنگری کارشناس محترم تحقیقات اموزش اقای علی قهرمانی مسئول تحقیقات کلیه اعضای شورای محترم تحقیقات سازمان فنی حرفه خراسان شمالی) صمیمانه تشکر نمائیم.
از مدیران محترم، اموزشگران کاراموزان مراکز اموزشی شهرهای بجنورد، اسفراین، شیروان، جاجرم بام صفی اباد پاسخگویی صادقانه پرسشنامه پژوهش ما کمک نموده اند تقدیر بعمل اوریم.
در خاتمه کلیه سرورانی نحوی ثمر رساندن پژوهش ما یاری کردند سپساگزاریم همه عزیزان دعای خیر نموده برایشان صحت سلامتی خداوند متعال خواستاریم. مجری گروه همکاران – بهار 1378
چکیده :
تحقیق حاضر تحت عنوان « بررسی مطالعه برنامه اموزشی فنی حرفه استان خراسان شمالی» سفارش سازمان فنی حرفه منظور کسب اطلاعات جامع پیرامون کم کیف وضعیت مهارتی کاراموزان شرکت کننده برنامه اموزشی فنی حرفه انجام گرفته دنبال یافتن پاسخ علمی منطقی سوال طرح شده ذیل بوده :
1- ایا مهارت ایجاد شده کاراموزان دوره اموزشی فنی حرفه پاسخگوی نیازهای بازار کار (صاحبان کار) بوده است؟
2- ایا روش تدریس بکار گرفته مربیان (اموزشگران) نظر کاراموزان تحقق اهداف دوره مناسب بوده است؟
3- ایا محتوای اموزشی دوره پیش دانسته کاراموزان سازگار بوده است؟
4- ایا مهارت ایجاد شده کاراموزان پس گذراندن دوره اموزشی، انتظارات صاحبان کار براورده ساخته است؟
و ...
در پژوهش 7 فرضیه صورت بندی گردیده جهت بررسی رابطه احتمالی بین متغیرهای موجود انها فرمول معتبر اماری (از روش امار استنباطی) استفاده شده است.