لینک دریافت خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )
تعداد : 38 صفحه
قسمتی متن :
"باسمه تعالی"
اصول تئوری جایگاه مرکزی اثرات تفریحات جهانگردی
چکیده: ابتکارات مقدمات تفریحات جهانگردی تواند کمک کند اساس صادرات اکثر جوامع دارای احتمال مساوی میزبانی باشند. هدف مطالعه استفاده تئوری مکان مرکزی بعنوان اساس پایه درک بهتر موقعیت اینده موثر واردات اقتصادی مرتبط مسابقات سرگرمی. اثرات اقتصادی توسط دو میزبان ( بصورت همکاری مشارکت) مسابقات ورزشی بوسیله دو استان مجاور ایالات مختلف انالیز شده است. شهرستان کوچکتر بعنوان یک بازتاب گردشگری نادرست وارونه بصورت عمده فعالیت ورزشی انجام دهند. حالیکه مکان بزرگتر دو برابر اثر اقتصادی رویداد نفع برند. نواحی اقتصادی محلی علامت همکاری بحث قرار گرفته است.
مقدمه:
در حالی گردشگری بعنوان یک پدیده جدید محسوب نمی شود ولی سالهای اخیر بعنوان یک استراتژی توسعه اقتصادی حال افزایش توجهات باشد ( Crompton 1999; Daniels, Norman and Henry 2004;Delpy 1998; Gelan 2003; Higham and Hinch 2002; Lee and Taylor 2005). سرمایه گذاری خصوصی دولتی مناطق بزرگتر وابسته پایتخت گرفته مناطق داخلی دورافتاده کشور توجه باشد. علاوه نشان علامت سرگرمی ورزشی منظور بازاریابی بعنوان اینکه وسیله باشد جهت تسهیلات اقتصادی محلی مشاهده شود ( Kim and Chalip 2004). مسابقات ورزشی جوامع میزبان منظور مهمانی، پذیرایی بالا بردن مباهات تفاخر جامعه باشد همچنین جهت تحریک تهییج مخارج باشد. انگیزه ابتدایی بدلیل اثرات اقتصادی استفاده شده رویدادهای قانونی معتبر تعیین دوام ادامه انها باشد. حالی عامل اصلی بعنوان یک نکته توجه زمانی قدرت فعالیت گردشگری بعنوان یک کلیت بررسی قرار گیرد، توضیح داده شده ( Yuan, 2001). اگرچه گردشگری ورزشی – تفریحی یک ناحیه معین تواند منجر پیشرفت صادرات گردد، هیچکدام جوامع احتمال مساوی بعنوان میزبانی یک مسابقه ورزشی ندارند.
در موارد جمعیت میلیونی همچون المپیک ها، جام قهرمانی جام جهانی، انتخاب محل پایگاه مسابقات محدود لزوم مهارت فراساختاری سرمایه گذاری عمومی ممکن ممکن نیست منافع دراز مدت جوامع میزبان بعنوان اثرات اقتصادی معنی دار نتیجه شود بندرت رویداد همچون موارد حاصل گردد (Gratton, Shibi and Coleman 2005; Gursoy and Kendall 2006; Higham 1999; Mihalik and Simonetta 1998;Porter 1999). تحقیق اکثر جوامع حایز اهمیت بوده تحقیق حاکی منفعت کمی مالکیت یک تیم ورزشی تخصصی افزایش افتخار جامعه بدست اید. البته صورتی استادیوم ساخته شود هزینه سرمایه گذاری شده عمومی باشد (Gorman and Calhoun 1994; Hendricks 1997). عنوان مثال انجمن DC واشنگتن طریق برگزاری یک دوره مسابقات پایان ناپذیر دایم منجر ایجاد جلسات تفرقه انداز جهت پیگیری رسیدن موافقت پیمان یک صورت حساب سرمایه گذاری استادیوم گردد انتها تصمیم بکارگیری یک تیم حرفه بیس بال شوند ( Nakamura 2004; Nakamura and Heath 2006).
دامنه استانه علت پایین امدن سفارشات تجارت بازاریابی همچون پمپ بنزین توضیح دهد پمپ بنزین مکان قرار گرفتند حالی سفارشات زیاد تجارتی همچون میزان بالای خرده فروشان هتل داران تنها شهرهای بزرگ هستند منجر افزایش اندازه شهر منجر تقویت تاثیرات همچون حضور کالاهای مخصوص سرویس مخصوص باعث جذب افراد تحصیل کرده گردد منجر توسعه فراساختاری برتر شود (Barkley, Henry and Kim, 1999).
تعدادی مکان کوچکتر شهرهای بزرگتر محاصره کرده اند حداکثر دستیابی بالاترین سفارش کالاها سرویس نیاز دارا باشند. دستاورد توزیع اساس اندازه شهرهای پیش بینی شده اپتیمم کردن فضایی باشد ( Chem and Zhou 2004; Derudder and Witlox 2004). تئوری مکان مرکزی پیشنهاد کند موقعیت فعالیت اقتصادی بعنوان یک رویداد غیر تصادفی باشد نظر بالاترین سفارشات بطور مثال