لینک دریافت خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )
تعداد : 20 صفحه
قسمتی متن :
استراتژیهای
بازاریابی
گرداورنده:حسن پورعیدی
زیر نظر استاد :تورج صادقی
بهار 1387
مقدمه
رقابت شدید کشورهایی که قادر تولید هزینه پایین هستند، مشکلات زیادی بسیاری صنایع فراهم اورده است. تولیدکنندگان صنایع ماندن صحنه رقابت، باید راهکارهایی تطبیق خود تغییرات بیابند. سازمانها امروز حالت وظیفه خارج شدهاند صورت مشارکتی درامدهاند. امروز بازاریابی مفهوم زیر صفر روبرو هستیم. یعنی زمان خرید، زمان ستاد تولید کالای سفارش داده شده، بازخورد مشتری عرضه کننده کالا همه موارد دیگر دست، باید سمت صفر میل کنند. ترکیب عوامل مزیت نسبی کشور تشکیل دهد.
استراتژی بازاریابی معنای کنکاش وپویش راستای یافتن بازارهای مناسب ابعاد گوناگون، چه نظر اقتصادی اجتماعی چه نظر فرهنگی حقوقی بستر سازی مداوم منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله باشد.
استراتژی رقابتی
اولین تهدیدهای رقابت خودمان هستیم. زمانی اوج هستیم، خود غافلیم نتیجه خودمان نمیبینیم.
با بیان نکته جامعه ما حال گذار جامعه غیر رقابتی جامعه نیمه رقابتی سرانجام رقابتی تشریح 8 نوع استراتژی رقابتی پرداخت. 8 استراتژی عبارتند از:
استراتژی بازاریابی یکپارچه (Integration Marketing)
بازاریابی یکپارچه عبارت ادغام، افزایی، همیاری مجموعه عوامل ابزاری رفتاری پراکنده بازاریابی دستیابی نتایج بیشتر بهتر.
عوامل موثر بازاریابی یکپارچه عبارتند از:
_ مدیریت تعاملی
_ سیستم ارتباطات اطلاعات
_ همبستگی درون سازمان
2. استراتژی بازاریابی شبکهای (network Marketing)
بازاریابی شبکهای عبارت شناخت، ایجاد، عضویت تقویت انواع شبکهها استفاده انواع مزیتهای خود منظور گسترش فرصتها، پاسخگویی انتظارات بهبود دستاوردها.
عوامل موثر استراتژی عبارتند از:
_ مدیریت شبکه
_ همکاری سازگاری
_ هماهنگی گروهی
_ فرهنگ شبکه
3-استراتژی بازاریابی گذار (Transition Marketing)
بازاریابی گذار، مدیریت تغییر تحول گذار بازاریابی جاری موجود بازاریابی اینده مطلوب جهت ماندگاری صحنه رقابت تعریف شود.
عوامل زیر استراتژی بازاریابی گذار موثر هستند:
اشنایی مدیریت تحول
اشنایی ممیزی