فرمت فایل: ورد ( قابلیت ویرایش )
تعداد صفحات : 24 صفحه
جهانی سازی، پایان تاریخ مهدویت تعابیر بسیار بلندی همه انبیاء، ازل خاتم (ص) راجع حضرت حجت (ع) رسیده تقریبا جزء اجتماعیترین موضوعات، بین همه ادیان الهی ابراهیمی، بشارت موعود وعده منجی همه گفتهاند که کار نیمهتمام ناتمام انبیاء (ع) ادیان، دست مرد بزرگ، کامل خواهد شد.
گفتهاند که بزرگترین تکلیف تاریخ، کار بزرگترین مرد تاریخ است.
حتی مکاتبی که الوهیتزدایی الهیتزدایی شدهاند باز نوعی نحوی مسئله اندیشیدهاند، گرچه نام ایشان نبردهاند، اما همه بشارت ایشان دادهاند حتی مکاتب الحادی چون مارکسیسم نتوانستهاند مسئله اخرالزمان، بیتفاوت بمانند.
بودیزم، مسیحیت یهودیت که غالب بشریت زیر پوشش گرفتهاند، خصوص، اعلام کردهاند.
یهود، هنوز منتظر مسیح (ع) مسیحیت، منتظر ظهور مجدد مسیح (ع) است.
همه انبیاء، همه مذاهب ادیان فرق، منتظر گشایشی بزرگ اینده پایان تاریخ هستند اشاره خواهم کرد که حتی امروز مکتبی که چند دهه نفی پایان تاریخ نفی غایت تاریخ، دست پا زد مدعی که اصلاحیات تاریخ بشر، مبدا منتهای روشن ندارد جهت اصولی خاصی حاکم نیست، یعنی لیبرالیزم که واقع پنجاه، شصت سال تئوری بافت که تاریخ غایت نداشته ندارد، اخرین نظریهپردازانشان چون فوکویاما پایان تاریخ سخن میگویند، منتها پایان تاریخ روایت خودشان که تثبیت تبلیغ نظام لیبرال سرمایهداری است. روایات حضرت مهدی (عج) تعبیر بهار روزگاران شده جزء سلامهایی که محضر حضرت میشود اوردهاند: السلام علی ربیعالانام نضره الایام درود بهار بشریت، بهاران تاریخ طراوت روزگاران. کسانی که ایشان دیدهاند، توصیفاتی شمایل ظاهری او کردهاند توصیفاتی پیامبر اکرم (ص) ائمه دیگر بزرگوار کردهاند اثار محققان، چنین منعکس شده است: چهرهاش گندمگون، ابروانش هلالی کشیده، چشمانش سیاه، درشت، جذاب نافذ، شانهاش پهن، دندانهایش براق، بینی کشیده زیبا، پیشانی بلند تابنده، استخوانبندی او صخرهسان، گونههایش کمگوشت فرط بیداری شبها، اندکی متمایل زردی، گونه راستش خالی سیاه، عضلاتش پیچیده محکم، موی سرش لاله گوشها ریخته نزدیک شانهها، اندامش متناسب زیبا، قیافهاش خوشمنظر رخسارش هالهای شرم بزرگوارانه شکوهمند پنهان، هیئتش سرشار حشمت شکوه رهبری، نگاهش دگرگون کننده فریادش همهگیر دریاسان است. انتظار گفتهاند که سنتز تضاد بین واقعیت حقیقت است.
واقعیت یعنی انچه هست حقیقت یعنی انچه نیست ولی باید باشد.
گفتهاند که انتظار، سنتزی ناشی تضاد بین واقعیت حقیقت است، کوبیدن جاده انچه هست انچه باید باشد.
پس نکته نخست که دو زاویه دید تفسیر تاریخ بشر امروز وجود دارد: نخست، انچه ان، تعبیر اصل مسیانیزم یعنی مسیحیگرایی موعودگرایی کردهاند اینجا، مسیح معنی موعود مسیانیزم، دعوت انتظار است.
انتظار ظهور موعود اعتراض وضع موجود سطح بشری که توام وعده پیروزی قاطع حق عدل پایان تاریخ اصل فتوریزم تعبیر
متن بالا فقط تکه محتوی متن پروژه میباشد صورت نمونه در درج شدهاست.شما بعد پرداخت انلاین ،فایل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود مقاله : توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »