سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

تحقیق تعریف یادگیری


 

فرمت فایل:  ورد قابلیت ویرایش ) 

 


 
قسمتی محتوی متن ...

 

تعداد صفحات : 30 صفحه

تعریف یادگیری. یادگیری عبارت فرایند تغییرات نسبتا پایدار بالقوه فرد اثر تجربه.
در تعریف فوق مفاهیمی وجود دارد که درک بهتر انها تحلیل می‌کنیم. 1.
مفهوم فرایند: یادگیری فرایند چون اثر تعامل دائم فرد محیط، همیشه همه جا طور پیوسته مستمر صورت می‌گیرد. 2.
مفهوم تغییر: یادگیری نوعی تغییر که فرایند تجربه اتفاق می‌افتد.
بنابراین تغییرات ناشی رشد بلوغ استفاده دارو یادگیری محسوب نمی‌شود. 3.
مفهوم نسبتا پایدار: تغییرات حاصل یادگیری نسبتا پایدار می‌باشند رفتار موردی، لحظه‌ای تصادفی یادگیری محسوب نمی‌شوند. 4.
مفهوم رفتار بالقوه: کاربرد رفتار بالقوه دلیل تفاوت بین مفهوم یادگیری عملکرد است.
به عبارتی یادگیری تغییراتی که ساخت ذهنی ایجاد می‌شود. 5.
مفهوم تجربه: یعنی تنها دسته تغییرات رفتار می‌توان یادگیری نامید که محصول تجربه، یعنی تاثیر متقابل فرد محیط یکدیگر باشد. عوامل موثر یادگیری (قوانین یادگیری). 1.
قانون امادگی: موجب قانون یادگیرنده باید نظر جسمی، عاطفی، ذهنی، عقلی اندازه کافی رشد کرده باشد بتواند اموختنی‌های معینی فرا گیرد.
مثلا اموزش رنگ‌ها قبل چهار سالگی کودک دشوار است. 2.
قانون اثر: انسانها میل دارند تجاربی که مطلوب رضایتبخش هستند بپذیرند تکرار کنند انهایی که اثر ناخوشایند دارند اجتناب کنند.
بنابراین امر اموزش، معلم باید دانش‌اموزان یاری دهد هر فعالیت یادگیری، نوعی رضایت شخصی احساس کنند درسها میل رغبت یاد بگیرند. 3.
قانون تمرین: موجب قانون، تکرار تمرین یادگیری دوام تاثیر فراوان دارد.
زیرا هر قدر انجام عملی بیشتر تکرار شود عمل زودتر صورت مهارت عادت درمی‌اید. 4.
قانون تقدم: معمولا نخستین خاطرات کلاس درس بیشتر ذهن باقی می‌ماند.
بنابراین نخستین روز تشکیل کلاس باید رفتار برخورد معلم دانش‌اموز صحیح منطقی باشد. 5.
انون شدت: یک واقعه مهیج جذاب، بیشتر واقعه‌ای عامل کسل کننده ذهن باقی می‌ماند بنابراین معلم می‌تواند اوردن مثال‌ها نمونه‌های زنده استفاده فناوری اموزش فعالیت واداشتن دانش‌اموزان، حالتی پرتحرک جذاب کلاس ایجاد کند. 6.
قانون عدم کاربرد: مهارت دانشی که کار گرفته نشود، تدریج میزان زیادی فراموش خواهد شد.
بنابراین معلم باید شرایطی تدارک ببیند دانش‌اموزان اموخته‌های خود کار بگیرند. موانع یادگیری. 1.
کسل کنندگی 2.
پیچیدگی 3.
ازردگی 4.
ترس شکست 5.
نگرانی مسخره شدن 6.
اموزش بیش اندازه 7.
عدم تمرکز حواس 8.
تنبلی 9.
نقص بدنی 10.
کندذهنی شرایط موثر یادگیری انگیزه یادگیری اگاهی ناکافی بودن دانش مهارت‌های کنونی داشتن تصور روشن دانش مهارت‌هایی که باید کسب شود. داشتن فرصت کافی تکرار اگاهی پیشرفت داشتن وسایل منابع مناسب یادگیری ارتباط اثر فرایند یادگیری تدریس تعریف ارتباط: ارتباط عبارت فرایند انتقال تبادل افکار، ا

  متن بالا فقط تکه محتوی متن پروژه میباشد صورت نمونه در درج شدهاست.شما بعد پرداخت انلاین ،فایل فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی مایل دریافت  تصاویری قبل خرید هستید، توانید پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس پرداخت هزینه ،ارسال انی پروژه تحقیق نظر خرید شده ، ادرس ایمیل شما لینک دانلود فایل شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی متون بالا ،دلیل کپی کردن مطالب داخل متن میباشد ودر فایل اصلی ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی محتوی متن ورد داری جدول عکس باشند متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک سیستم اموزشی میباشد. پروژه (تحقیق،مقاله ) صرفا جهت اطلاع طرز تهیه پروژه دانشجو علم اموز عزیز میباشد.
  • li>

 « پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.