فرمت فایل: ورد ( قابلیت ویرایش )
تعداد صفحات : 24 صفحه
مقدمه فرهنگ کلمه گسترده که معنی مختلفی دارد لغتنامه دهخدا اینچنین امده فرهنگ یعنی تعلیم تربیت اما فرهنگ تعابیر مختلف گوناگونی دارد، اداب رسوم، رفتار کردار، تاریخ تمدن …..
حتی فرهنگ فرهنگهای (موقعیتها جغرافیایی) تعابیر تعریف خاص خود دارد شاید بهترین تعریف فرهنگ عکس العمل مردم یک فعل باشد.
یا تعبیر ساده تر رفتار مردم موضوع خاص. وقتی یک فرد غیر مسلمان وارد جامع مسلمان میشود واقع وارد یک فرهنگ گسترده شده است، فرهنگ اسلامی که جهان اسلام شامل شود، وقتی فرد وارد جامعهای مانند خاور میانه میشود وارد یک فرهنگ خاور میانهای مسلمان شده که فرهنگ واقع او 2 فرهنگ اختلاف دارد.
اگر فرد وارد کشور ایران شود.
فرد نظر ما وارد یک فرهنگ خاور میانهای، مسلمان، ایرانی شده است، اگر همین فرد شرکتی جزیره قشم مشغول فعالیت شود.
.
وارد فرهنگ خاور میانهای، مسلمان، ایرانی، هرمزگانی، قشمی، شرکت … ، قسمت فروش شده است.
پس فرد هماهنگی خود فرهنگ جدید باید پلهای مختلفی پیموده خود فرهنگ جدید سازگار کند. طبیعی خواهد که نردبان پائین بالا خواهد یعنی شکل مثلث خواهد سازگار بودن فرهنگ قسمت فروش مهمتر سایر قسمتها خواهد بود.
اما بدان معنی نیست که سازگاری فرهنگهای بالاتر کمرنگ شود. همه فرهنگها که بصورت فرهنگ خرده فرهنگ کتابها امده کارائی مدیران موثر بوده کمتوجهی بیتوجهی مدیران انها باعث عدم موفقیت مدیران مدیریت بوده خواهد بود.
تحقیق حاضر نگاهی گذرا تاثیر خرده فرهنگهای جزیره قشم کارائی مدیران جزیره. دریانورد چهارشنبه، 14 مرداد، 1385 تعریف فرهنگ فرهنگ معین فرهنگ “دانش، علم، معرفت و مجموعه اداب ، رسوم” تعریف شده فرهنگ دهخدا “تعلیم تربیت” تعریف گردیده اما فرهنگ معانی گسترده تری جامعه امروز دارد واقع هر کس افکار خود فرهنگ صورتی خاص خود تعریف میکند علت اینکه فرهنگ واقع یک مطلوبت تعریف بسیار مشکل خواهد بود، اما میتوان فرهنگ یک محدوده کوچک، تعریف خاص محدوده کرد.
به همین خاطر فرهنگ یک سازمان معانی مختلفی پیدا میکند هر یک کارشناسان کتابهای خود تعاریف گوناگونی فرهنگ سازمانی نموده گاها" تعریف نظر خود مشخص ننموده لذا طول خواندن کتاب بعضی موارد خواننده دچار دوگانگی درک مطلب خواهد که منظور نویسنده جا کدام یک تعریف فرهنگ بوده است.
اقای استیفن رابینز کتاب تئوری سازمان خود، فرهنگ سازمانی صورت “ فرهنگ سازمانی عنوان ارزشهای غالب که بوسیله یک سازمان حمایت میشود فلسفهای که خط مشی سازمان سمت کارکنان مشتریان هدایت میکند ارزشهای که کمک انها کارها امور روزمره سازمان انجام میپذیرد.
یا مفروضات باورهای بنیادی که بین اعضاء سازمان مشترک میباشد.” یاد اور شود که “ فرهنگها دقیقا تبلور شخصیت نگرشهای اعضاء خود نیستند، بدین معناست که بخش عظیمی فرهنگ سازمان تواند بطور مستقیم متغیرهای ساختاری مرتبط ش
متن بالا فقط تکه محتوی متن پروژه میباشد صورت نمونه در درج شدهاست.شما بعد پرداخت انلاین ،فایل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود مقاله : توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »