سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

تحقیق بررسی نگرش معلمین کارکنان نسبت عملکرد مدیران


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 34 صفحه


 قسمتی متن : 

 

چکیده

این پژوهش بررسی نگرش معلمین کارکنان نسبت عملکرد مدیران پرداخته.

تحقیق اهداف نظام اموزشی گروه عملکرد مدیران واحدهای اموزشی باشد.

بررسی مربوط نیروی انسانی نشان دهد که جوامع پیشرفته بیشترین نیروهای کیفی کمی کار امد برخوردارند رسیدن سطح بالاتری رشد طریق اموزش پرورش تغییر نظام اموزشی چنین هدفی دست یافته اند اما برپایی تحول اموزش پرورش، منوط سیاستگذاری، برنامه ریزی، تصمیم گیری، سازماندهی ساختاردهی دقیق جامعه است. چگونه توان بدون داشتن سیاستگذاری، برنامه ریزان مدیران اگاه توانمند توسعه مطلوب دست یافت؟ ضرورت ایجاد نماید که افراد جامعه همه اقشار جامعه (دولت، مجلس، خانواده ...) فکر باشند بهترین شایسته افراد جذب نظام اموزش پرورش نمایند ما فکر باشیم که گل زندگی مان دست افراد کاردان، لایق، شایسته، مبتکر کارامد بسپاریم. لازم ذکر که یک مجموعه اموزشی مدیر هیچ موقع تنهایی نمی تواند عهده انجام کارها براید، چون وی مجموعه افراد کارکنان اموزشگاه مشغول کار باشد. پژوهش طور مفصل نگرش عملکرد مطالبی بیان شده.

فهرست منابع

چکیده:

فصل اول:

مقدمه

بیان مسئله پژوهش

اهمیت ضرورت موضوع

فصل دوم:

مقدمه

نگرش

اجرا نگرش

انواع نگرش

اهمیت نگرش

نگرش نو وخلاقانه

منابع نگرش عوامل مهم تغییر ها

چگونگی نگرش معلم

طبقه بندی تئوری مدیریت

مدیریت اموزشی

رهبری اموزشی

تاثیر نظریه مدیریت مدیریت اموزشی

جایگاه اهمیت مدیریت اموزشی

نظریه های، تعاریف مفاهیم عملکرد

دیدگاه تاریخی عملکرد

عملکرد (یا وظایف مدیریران اموزشی)

برنامه ریزی

سازماندهی

کنترل هماهنگی

ویژگی عمومی مدیریت

نتیجه گیری موضوع ارائه داده شده

فصل اول: موضوع پژوهش

مقدمه

در جهان امروز، توسعه هدف اصلی جوامع سیاستگزاری دولت هاست. اکثر صابنظران کارکنان امور توسعه معتقدند که ما مقطعی تکامل بشری قرار گرفته ایم که منابع انسانی اساسی نقش توسعه جوامع ایفا کند، طوری که کمیت کیفیت نیروی انسانی تعیین کننده موفقیت عدم موفقیت کشورها مسیر توسعه همچنین مدیریت ویژه مدیریت اموزشی عنوان اداره کنندگان مسئولان سازمان واحدهای اموزشی عوامل اصلی تعیین کننده موفقیت امر بهسازی حتی بازسازی سازمانها محسوب گردند، چرا که مدیران اموزشی لایق اگاه قادرند بهره گیری توانائی ذاتی دانش تخصص تجربیات شغلی، اهداف سازمان صرف منابع کمتر کیفیت بهتر تحقق بخشد. مدیریت اموزشی کوشیده باید بکوشد، افزایش بهره وری، کارائی اثر بخشی حفظ توسعه اموزش پرورش بپردازد. مدیران شایسته اگاه واسطه تجربه سبب اموزشهای تخصصی خوبی واقف بوده اند که نمی توانند توجه خود صرفا نتیجه بازده یعنی افزایش بروندادها معطوف دارند متغیرهای میانی (گرایشات، ادراکات، نیروهای انگیزش، ارزشها ...) متغیرهای علتی (راهبردهای مدیریت، هدفهای سازمان، اموزش ضمن خدمت و) کاری نداشته باشند. بدون شک مجموعه عوامل اثر بخشی سازمان تعیین کند. عملکرد مدیران مدارس نگرش کارکنان نسبت انها سهم بسزایی کارائی اثر بخشی مدارس دارند، سنجش عملکرد مدیران مدارس باید اساس دو مفهوم کلیدی (کارائی اثر بخشی استوار باشد).


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.