سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

تحقیق روش تدرس جامع


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 63 صفحه


 قسمتی متن : 

 

بسمه تعالی

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول: تعاریف مفاهیم

مفهوم فنون تدریس تعاریف ان

شرایط مربی نظر قوانین موثر تدریس

وظایف عمومی مربیان دیدگاه سازمانی

تعریف مطالعه روش ان

فصل دوم: ائین کلاس داری

هدف بررسی ایین کلاس داری

نقش انگیزه

نقش انضباط کنترل

بحث انضباط شخصی تاثیر کلاس داری

فصل سوم : روش کلی تدریس نظام اموزشی

روش فعال غیر فعال قوانین اثر نتیجه

هدف اموزشی

مهایت فرایند تدریس

الف) مهارت پیش تدریس- تعریف استاندارد- اشنایی طرح درست فواید فرم

ب) مهارت بپمن تدریس: 1- تنظیم صدا حرکات فیزیکی مربی 2- حفظ شخصیت احترام مربی 3- فروتنی ادب 4- بیان کافی مطالب درسی 5- اجتناب ارائه مطالب غیر درسی 6- اجتناب اختلاط موضوعات 7- کیفیت بیان مطالب

بررسی فنون عرضه شده کاراموز بیان مطالب

ارجاع اطلاعات کافی کاراموز

انتظاراتی که کاراموز مراکز فنی حرفه دارد:

تقاضا نیازهای عمومی کلی پداگوژی نحوه برخورد دیگران

طریق شناخت افکار استعدادهای افراد

مهارت پس تدریس

فصل چهارم: کلیات روش تدریس

1- روش تدریس غیر فعال- شیوه مکتبی- شیوه توضیحی- شیوه سخنرانی

2- روش تدریس فعال- شیوه پرسش پاسخ- شیوه بحث- شیوه اکتشافی

3- شیوه روش اکتشافی روش حل مسائل

4- شیوه روش اکتشافی روش حل مسائل

بحث پایانی

منابع ماخذ استفاده

تعریف فرستنده مربی

مربی شخصی که اطلاعات علمی پراکنده متناسب استاندارد رشته اموزشی خود تنظیم کرده شیوه مناسب صورت مطالب ساده قابل درک کاراموز تبدیل سرعت مناسب سطح استعداد او انتقال دهد.

حال توجه تعریف مربی توان فرق بین مربی کتاب مقایسه درک نمود. یعنی اینکه کتاب انچه که خود دارد چه سخت باشد چه اسان، بدون توجه اینکه کاراموزی که انرا مطالعه کند فهمد نه مطالب انتقال دهد، ولی مربی اطلاعات کتاب درک مطالب سخت نامفهوم همانند فیلتری کنار گذاشته جایگزین مطالب ساده تر قابل درک فهم کاراموز کار برد.

شرایط مربی نظر قوانین موثر تدریس

داشتن علاقه رشته اموزشی خود

داشتن صبر حوصله جهت انتقال اطلاعات

تسلط کامل علوم فنی نیاز

توانایی ایجاد نظم انضباط محیط اموزشی

داشتن فن بیان مناسب

توانایی ایجاد روابط خود صمیمی کاراموزان

در چه شرایطی مربی تواند اطلاعات علمی خود کار اموز موثرتر انتقال دهد؟

کاراموز او اطمینان اعتبار نظر داشته باشد.

داشتن نظم انضباط کلاس اموزش.

داشتن فن باین تن صدای مربی بسیار تاثیر گذار است.

توجه کردن مربی افراد کم توجه توجه.

توجه سطح اطلاعاتی کاراموزان میزان استعداد توانایی انها.

پرهیز ایجاد سدهای ارتباطی.

از نظر (مادی- معنوی- امنیت شغلی ایمنی) تامین باشد.

کاراموز چه شرایطی مفاهیم اموزشی بهتر درک نماید؟

داشتن علاقه انگیزه شناخت درک علت فراگیری رشته اموزشی.

فراهم بودن عوامل رفاهی (نور- گرما- سرما- صدا- زاویه دید کاراموز نسبت مربی کلاس صورتی قرار گیرد که همه شاگردان قادر دیدن شنیدن حرفهای او باشند)

نیاز بازار کار حرفه انها.

امادگی روحی جسم داشتن استعداد اولیه

برخورد مناسب استاد.

توضیح کامل توجیه برنامه رشته اموزشی

در نظام فنون تدریس دو عامل مهم اموزش تئوری عملی توجه بیشتری شده تاکید همیشه تلفیق انها بوده است، چرا که باعث شود خواسته بیان نشده در


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.