سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

سامانه بازاریابی فایل های دانشجوئی

جستجو پیشرفته فایلهای دانشجویی از سایت های مختلف علمی ایران

تحقیق استراتژی بازاریابی 20ص


لینک دانلود خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع :  ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 20 صفحه


 قسمتی متن : 

 

استراتژی بازاریابی

بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی: ارتباط مناسب دائم مشتریان خط اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده بازاریابی الکترونیکی است. روش قدیمی بازاریابی درحال تغییر تحول چرا تعداد کاربران نتیجه مشتریان خط همچنین خدمات محصولات مرتبط انها، هر روز حال گسترش است. بهترین روش جهت رسیدن مشتریان بالقوه خط چیست؟

1- بازاریابی پست الکترونیک. هرروز بیش 900 میلیون نفر پست الکترونیک جهت ارسال دریافت پیام استفاده کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن تعداد انبوه مشتریان بالقوه تقویت ارتباط انها، استفاده پست الکترونیک است. طراحی ارسال خبرنامه الکترونیکی مهم شاید حیاتی نیازهای تجارت برخط ابزار روش تولید ارسال خبرنامه ها، بسیار قدرت مند شده اند.

2- وبلاگ نویسی. قبل پدیده وبلاگ، مشتریان امکان توفیق ارتباط نزدیک ارائه کنندگان خدمات محصولات نداشته اند. وبلاگ نویسی، ایجاد اعتماد،کمک زیادی کند مشتریان اجازه دهد بالاترین رده مدیریتی شرکت ها، ارتباط نزدیک برقرار کنند. وبلاگ نویسی بازاریاب کمک کند داستان خود یک محیط باز غیر رسمی مشتریان حالت شخصی دارد، بیان کنند بتوانند ارائه کننده خدمات،کف بزنند شکایت کنند.

3- ار اس اس. سالها قبل بایست وب سایت متعددی بازدید کردیم بتوانیم اطلاعات مرتبط خودمان پیدا کنیم. امروزه، اطلاعات روز مرتبط، طریق RSS طور مرتب روزانه طرف اینترنت ما ارسال شوند. مشتریان توانند جهت دریافت اطلاعات مرتبط خودشان، ابونه شوند اطلاعات محض روز رسانی شدن، دریافت کنند زمان نیروی خود صرفه جویی نمایند.RSS بازاریاب کمک کند یک جریان دائمی اطلاعات روز طریق اینترنت مشتریان خود برسانند.

4- Podcasting . هر چند توقع رود سال 2010 روش بازاریابی استفاده انبوه برسد ولی امسال رشد حوبی داشته است. ما دوست داریم دیگران گوش دهیم بشنویم. قبل این، اینترنت مجموعه عظیمی متن بس انها نگاه کردیم، خسته شدیم. امروز توانیم متخصصین صنعت موضوعات خاص مصاحبه انها میهمانانشان دریافت ترفندهای مفید، گوش دهیم. پادکست ما کمک کند محتوای اینترنت خانه، محل کار حتی حال مسافرت قطار، هواپیما، حتی کوهنوردی، استفاده کنیم.

5- نظر سنجی خط. خدمات شما امکان دریافت بازخور بازدیدکنندگان سادگی سرعت زیاد دهد تجارت کوچکی بودجه تحقیقات بازار ندارند مناسب است. نظر سنجی خط توانند باز خور مشتری کارمندان فراهم سازند. امروزه، ایجاد چنین نظر سنجی خط سهولت وجود دارد شما توانید راحتی انها اجرا نتیجه انها استفاده کنید.

6- محتوای چندرسانه ای. امروزه دسترسی اینترنت پر سرعت اکثر مناطق فراهم شده است. ارتباط پر سرعت ما اجازه دهند محتوای چندرسانه حجیم دسترسی انها طریق اینترنت 5 سال پیش غیر ممکن بود، استفاده کنیم. یکی فراگیرترین نوع محتوا، ویدئوی دیجیتالی است. هرکسی امروزه راحتی تواند تکه فیلم ویدئویی بسازد طریق اینترنت نمایش گذارد. ما دوست داریم تماشا کنیم. اینگونه وب سایت اقدام پخش محتوای ویدئویی کنند، ترافیک بازدید کننده بسیار زیادی خواهند داشت.

7- سایت اجتماعی. معمولا عنوان پاتوق جوانان مورد استفاده قرار گیرند، مانند سایتهای www.myspace.com ، www.bebo.com ، www.facebook.com ، معمولا داشتن میلیون بازدیدکننده عضو، بهره مند هستند. امروزه بازاریاب ارزش اینگونه سایت پی برده اند محدوده تخصصی تر نیز، اینگونه سایت حال شکل گیری هستند. امروزه سایتهای اجتماعی مادران، کودکان، دانشجویان دانشگاه، حرفه بسیاری قشرهای اجتماعی دیگر وجود دارند. اینگونه سایت ها، محفل جهت همفکری افرادی تفکرات مشابه دارند ایجاد کنند انها تفکرات، ایده ها، منابع، تجارب، تصاویر، ویدئو، موسیقی هر چیز مشترک دیگر سایرین اشتراک بگذارند.

8- دهان دهان. امروزه بازاریابی دهان دهان حال رشد بسیار سریعی است. بازاریاب درک کرده اند قدرت 10 مشتری پاتوق خود خدمات انها تعریف مثبت کنند، بسیار زیاد بسیار قیمتی است. حتی استفاده وبلاگ جهت اعلام سطح وسیع تر بسیار موثرتر خواهد بود. بسیاری تجارت حال کم کردن بودجه تبلیغات سنتی خود اختصاص جلب بیشتر مشتریان فعلی خود هستند امید انها طریق دهان دهان، خدمات انها تبلیغ کنند حتی امکاناتی اینگونه مشتریان راحت تر کار انجام دهند، فراهم کنند.

9- موتورهای جستجو. پس Email، جستجو پر کاربردترین ابزار مورد استفاده اینترنت است. همین دلیل، موردتوجه بسیاری بازاریاب بنگاه تبلیغاتی است. وب سایت تجارت خط شما زمانی موثر خواهد مشتری بتوانند میان میلیون وب سایت تجارت مشابه، جهان دیجیتالی، پیدا کنند. اکثر مردم جهت رسیدن انچه اینترنت نیاز دارند، موتورهای جستجو استفاده کنند. بهینه سازی تنظیم وب سایت شما گونه کسانی کلمات مرتبط تجارت شما جستجو کنند، بتوانند وب سایت شما پیدا کنند، تجارت خط شما، حیاتی است. یک طرح بازاریابی موفق، امیزه انواع روشهای فوق کار خواهد بست. اینطور نیست بگوئیم، یکی یکی روش بهتر است. بازاریاب حرفه خود استراتژی مشخصی جهت تولید محتوی شکل مختلف توزیع طریق کانالهای مختلف اطلاع رسانی جهت رساندن اطلاعات طیف گسترده مخاطبان، تدوین کند

بهترین استراتژی بازاریابی الکترونیکی

● ارتباط مناسب دائم مشتریان خط

اکنون زمان بسیار خوبی جهت استفاده بازاریابی الکترونیکی است. روش قدیمی بازاریابی درحال تغییر تحول چرا تعداد کاربران نتیجه مشتریان خط همچنین خدمات محصولات مرتبط انها، هر روز حال گسترش است.

▪ بهترین روش جهت رسیدن مشتریان بالقوه خط چیست؟

1) بازاریابی پست الکترونیک.

هرروز بیش 900 میلیون نفر پست الکترونیک جهت ارسال دریافت پیام استفاده کنند. هنوز موثرترین روش رسیدن تعداد انبوه مشتریان بالقوه تقویت ارتباط انها، استفاده از


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.